poniedziałek, 7 kwietnia 2014

makaronowa paka od Makaronoholików

Jakiś czas temu na facebook'u był organizowany konkurs dla bloggerów, w którym można było wygrać paczkę z makaronami firmy Międzybrodzki Makaron. Byłam bardzo szczęśliwa, gdy okazało się, że mój blog został wybrany! :) Firma ta produkuje domowe makarony 4-jajeczne. W paczce znalazłam aż 8 opakowań makaronu! Jakie rodzaje to były? :


makaron ryż, makaron gwiazdka, makaron świderek, makaron pierożek (ja zawsze mówiłam na niego "kolanka", fajnie poznać inną nazwę :)), makaron kolanko (czyli się myliłam mówiąc "kolanko" na poprzedni rodzaj makaronu... :)), makaron rurka, makaron nitka gruba, makaron muszelki (nie mogę znaleźć na stronie producenta)


Oprócz makaronów w paczce znalazłam również kalendarz z pięknym zdjęciami potraw oraz minutnik w kształcie jajka :) Teraz już nie rozgotuję makaronu! :)


Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Międzybrodzkich Makaronach odwiedźcie ich stronę internetową lub fanapage na facebook'u :)


P.S. Wiem, że ostatnio na blogu bardzo makaronowo się zrobiło, no ale, cóż poradzić? :) Teraz będzie jeszcze bardziej makaronowo! :)) Ale nie martwcie się, mam już dwa Wielkanocne przepisu w zanadrzu, coby Was makaronami nie zanudzić. Chociaż, czy makaron może być nudny?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie opinie, rady i krytykę będę wdzięczna! :)