sobota, 8 marca 2014

współpraca z Polsoja // chili&sugar na facebooku!


Kolejny post o współpracy blogowej... ;) Wczoraj po południu dotarła do mnie kolejna paczka. Podjęłam współpracę z firmą Polsoja, zapewne ją znacie? W swojej ofercie mają wiele produktów weg(etari)ańskich. Parówki bez mięsa? A może bezmięsna wędlina lub kiełbaska? Prosze bardzo, wszystko to jest możliwe! :) I to bez żadnego GMO, wyłącznie naturalnie. Polsoja jako pierwsza firma na polskim rynku rozpoczęła produkcję tofu i spopularyzowała żywność sojową. Obecnie w swojej ofercie mają ok. 20 produktów.

W paczce, którą otrzymałam znalazły się: wege kiełbaski z papryką, wege kiełbaski curry, wege kiełbaski białe, kiełbaski sojowe wędzoneparówki sojowe śniadaniowe, parówki sojowe classic, parówki sojowe chili, wędlina sojowa o smaku drobiowym, wędlina sojowa o smaku wędzonego salami, wędlina sojowa o smaku szynkowym, wędlina sojowa z suszonymi śliwkami, wędlina sojowa z żurawinami, tortellini z wędzonym tofutofu tradycyjne naturalne, tofu tradycyjne wędzone, tofu tradycyjne marynowane, pasztet sojowy tradycyjnywege pasta francuska, wege pasta węgierska.




Przy okazji chciałam ogłosić, że od dzisiaj chili&sugar jest także na facebook'u! :) 
Jeśli lubisz mojego bloga i przepisy, a także jeśli chcesz być na bieżąco i pierwszy wiedzieć o 
nowych przepisach (lub nadchodzących!), polub stronę :)

Pomyślałam, że fajnie by było zrobić tam galerię ze zdjęciami potraw, które to Wy
przygotowaliście z mojego przepisu. Tak więc jeśli zrobicie coś z przepisu znajdującego się
na blogu, lub zrobiliście kiedyś i macie zdjęcie - wysyłajcie je na maila anytrami@o2.pl

5 komentarzy:

  1. Cóż dla mnie nic by w tej paczce nie było-ideologicznie uznaje jedynie sos sojowy. Od biedy kawalek tofu jak gdzieś jestem i nie chce wydziwiać i robić przykrości posilkomaker'owi. Ale jeśli takie cuda lubisz i jeść możesz -smacznego . A co do fb zaraz lajkne se a co!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo.. nie znałam tej firmy, ale mi się podoba!
    Znaczy nie jestem wegetarianką ani nic, ale lubię odmienność od mięsa i takie produkty są dla mnie inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich produkty, są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od lat kupuję ich wyroby i polecam każdemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo ze nie jestem wegetarianką to bardzo lubię tofu :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie opinie, rady i krytykę będę wdzięczna! :)