wtorek, 13 sierpnia 2013

mojemusli.pl - współpraca


Podczas, gdy byłam na wakacjach przyszła do mnie paczka od mojemusli.pl. Mogłam odebrać ja dopiero po powrocie, czyli wczoraj, jednak paczka przyszła bardzo szybko, bo już następnego dnia od czasu jej nadania!




Na stronie mojemusli.pl, jak sama nazwa mówi, możemy skomponować...musli :) Według własnego gustu i pomysłu. Jest z czego wybierać! Najpierw wybieramy mieszankę podstawową, czyli składnik, który będzie stanowił bazę naszego musli. Mamy do wyboru 12 mieszanek podstawowych. Następnie największa frajda - dodatki! :) Jest ich całe mnóstwo i na prawdę trudno się zdecydować...Mamy do wyboru aż 64 pysznych i zdrowych dodatków! Orzechy, pestki, suszone/liofilizowane*/kandyzowane owoce, różne słodkości typu czekolada belgijska, krówki, herbatniki, żelki itp., płatki zbożowe, płatki kukurydziane, crunchy naturalne lub czekoladowe, a nawet przyprawa korzenna! W każdej tubie otrzymujemy musli o wadze ok. 555g.


No ale...na co zdecydowałam się ja?
Jako mieszankę podstawową wybrałam płatki 6 zbóż, w których skład wchodzą: płatki owsiane, płatki żytnie, płatki pszenne, płatki jęczmienne, siemię lniane, amarantus ekspandowany.
A jako dodatki...crunchy czekoladowe, orzechy nerkowca, gorzka czekolada z Belgii, krówki, figi suszone, migdały (płatki migdałowe), nasiona chia i liofilizowane* jeżyny.



*liofilizacja owoców polega na suszeniu owoców ze stanu zamrożonego, dzięki czemu w niskich temperaturach nie ulegają degradacji ich najcenniejsze wartości odżywcze.

Polecam wszystkim skomponowanie swojej mieszanki na stronie mojemusli.pl! :)

Swoje musli zjadłam dziś na śniadanie z jogurtem naturalnym i śliwkami - pycha :)


5 komentarzy:

  1. Mmmm..pyszne to Twoje musli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smaczna współpraca ;) pyszna mieszanka !

    OdpowiedzUsuń
  3. mniaaaaaaaaam! chciałam zamówić bo te musli wydaje się genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa z możliwością tworzenia swojego musli! Chociaż z drugiej strony przy takiej ilości składników do wyboru chyba miałabym problem ze zdecydowaniem się, które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nawiązałaś taką współpracę ?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie opinie, rady i krytykę będę wdzięczna! :)