sobota, 3 października 2015

zmiany w życiu...i na blogu

Witam wszystkich w październikowy sobotni poranek :) Po pierwsze przepraszam za tak długi zastój na blogu. Miałam sporo na głowie - w szkole zawalili nas sprawdzianami, poza szkołą mam też dużo zajęć dodatkowych itp itd...Tak się nazbierało i nie miałam czasu żeby napisać tutaj o drugiej kwestii, która jest powodem braku postów...

18 września była moja druga rocznica wegetarianizmu :) Z tej "okazji" postanowiłam pójść o krok dalej i przejść na dietę całkowicie roślinną, czyli zostać weganką :) I tak też zrobiłam - od dwóch tygodni jestem na diecie wegańskiej i czuję się świetnie!

Podjęłam też decyzję, że chili&sugar zostanie zawieszone, nie będę dłuzej publikować postów na tym blogu...Nie usuwam go jednak - za dużo pracy włozyłam w ten blog, jest tu prawie 300 przepisów, które mam nadzieję dalej będą przez Was wykorzystywane :) Nie zostawię Was też z pustym nieaktualizowanym blogiem, bo przestać gotować nie zamierzam :) Powstał nowy, 100% wegański blog, na którego serdecznie Was zapraszam! Przeniosłam tam już wszystkie wegańskie przepisy z chili&sugar, a nie długo zacznę dodawać nowe, jeszcze nigdzie nie opublikowane przepisy tak wiec dołączajcie do obserwatorów, aby być na bierząco! Zapraszam na nowego bloga - jedzrosliny.blogspot.com *klik* :) Dziękuję Wam za wspólne 2,5 roku na chili&sugar! ♥♥♥
P.S. Od czasu do czasu wejdę na tego bloga aby zmoderować komentarze, ale nie będzie to często wiec jeśli macie jakieś pytania co do przepisów znajdujących sie na chili&sugar najlepiej piszcie na maila - anytrami@o2.pl :)


NOWY BLOG, 100% VEGAN





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie opinie, rady i krytykę będę wdzięczna! :)